четвъртък, 14 юни 2012 г.

14.06.2012


Още с отварянето на графиките тази сутрин веднага ми направи впечатление, че триъгълника на GBP/JPY продължава да си седи все така...
Image
тази формация обикновено е бича, но това не винаги е задължително, ще чакаме и ще видим, даже си мисля дали да не сложа отложени поръчки и от двете страни, но не съм решил още....
второто което ми направи впечатление беше EUR/USD след вчерашните бързи 50 пипа, днес отново има индикации за дълги позиции, аз малко съм ги по изтървал, но ако върне пак до 6,18% ще влизам дълъг...
Image
както се вижда стигнало е до 61,8%, но аз съм пропуснал този момент спейки... както се вижда имаме възможност за едно красиво abcd всичко съвпада прекрасно, но ще видим какво ще се случи, ако въобще има място за вход, защото аз не обичам да влизам по средата на вече случващи се положения... :) Успех!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар